APA 6th ed. ປາເຂັງ / Climbing Perch. (2019, July 8). Retrieved from https://www.phakhaolao.la/kb/0000549
MLA 8th ed. ປາເຂັງ / Climbing Perch. Pha Khao Lao, 8 July 2019, https://www.phakhaolao.la/kb/0000549.
Chicago 17th ed. Pha Khao Lao. 2019. "ປາເຂັງ / Climbing Perch." Published July 8, 2019. https://www.phakhaolao.la/kb/0000549.
ເຖີງແມ່ນວ່າປະລິມານຄວາມຕ້ອງການຂອງຕະຫຼາດມີຫຼາຍໂດຍສະເພາະຕະຫຼາດຕ່າງປະເທດເຊັ່ນ: ຕະຫຼາດຕາເວັນອອກກາງ, ຈີນ, ໄຕ້ຫວັນ, ເກົາຫຼີ ແລະ ມາເລເຊຍ ມີຄວາມຕ້ອງການບໍ່ຕ່ຳກວ່າ 100 ໂຕນ/ປີ ແຕ່ຄວາມຕ້ອງການປາເຂັງຂະໜາດ 3–5 ກິໂລກຼາມ ໃນຂະນະທີ່ຜົນຜະລິດບໍ່ພຽງພໍກັບຄວາມຕ້ອງການ ຫຼື ບໍ່ແນ່ນອນທີ່ຈະຕອບສະໜອງຕະຫຼາດໄດ້ພາຍໃນປະເທດ ແລະ ຕ່າງປະເທດ. ຜົນສຳຫຼວດດ້ານການຕະຫຼາດເບື້ອງຕົ້ນເຫັນວ່າ ສ່ວນທີ່ເຫຼືອຈາກການຕະຫຼາດລະຫວ່າງຜູ້ລ້ຽງກັບພໍ່ຄ້າຮັບຊື້ປາເຂັງ ແລະ ພໍ່ຄ້າຂາຍສົ່ງໄປຫາຜູ້ບໍລິໂພກມີຄວາມແຕກຕ່າງກັນຫຼາຍ. ໃນເວລາທີ່ລະດັບລາຄາຂາຍປາເຂັງຍັງບໍຄົງທີ່ແຕ່ລາຄາຂາຍສົ່ງໄປຫາຜູ້ບໍລິໂພກມີການປ່ຽນແປງຫຼາຍເຮັດໃຫ້ຜູ້ລ້ຽງປາເຂັງມີຄວາມສ່ຽງສູງທາງດ້ານຕົ້ນທຶນການຜະລິດ (ຄາ່ອາຫານປາມີສັດສ່ວນ 75% ຂອງຕົ້ນທຶນທັງໝົດ), ດ້ານປະລິມານ ແລະ ຄຸນນະພາບຂອງຜົນຜະລິດ (ອັດຕາລອດຕາຍຕ່ຳເນື່ອງຈາກການຈັດການໜອງທີ່ບໍ່ເໝາະສົມ ແລະ ເຊື້ອພະຍາດປາຕະຫຼອດຈົນຮອດພຶດຕິກຳຂອງຜູ້ບໍລິໂພກປາທີ່ນິຍົມແບບປາທີ່ມີຊີວິດໃນຂະນະທີ່ຜະລິດຕະພັນແປຮູບຍັງຈຳກັດຫຼາຍ. ບັນຫາເຫຼົ່ານີ້ຕ້ອງມີຂະບວນການບໍລິຫານຈັດການທີ່ເໝາະສົມລະຫວ່າງຜູ້ລ້ຽງປາຊີ້ໂຮງປະສົມພັນຟັກໄຂ່, ຜູ້ຜະລິດອາຫານປາ, ຜູ້ຮັບເກັບກູ້ຜົນຜະລິດປາ, ຜູ້ຂາຍປາ ແລະ ໜ່ວຍງານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງເຂົ້າມາຊ່ວຍກັນແກ້ໄຂບັນຫາ ຄາດວ່າໃນອານາຄົດການລ້ຍງປາເຂັງຈະພັດທະນາຂື້ນໄປເລື້ອຍໆຢູ່ໃນປະເທດລາວ.